Ännu en blogg…

Hej hej! Jag är ingen nybörjare på detta med att blogga men jag byter  ställe  för att förhoppningsvis hitta nya vänner och sen att lite byta skepnad är ju uppfriskande!
Alla mina bloggningar som jag gjort sedan september 2006 kanske inte är några mästerverk att bevara för eftervärlden men ni som känner att ni vill sluka allt jag skrivit så..googla! 🙂
Jag lider lite av dyslexi så om stavningen och grammatiken är konstig så våga fråga vad jag svamlar om! 
Nä nu så köör vi!
solstol




  
3 responses

  1. Oj tjola hopp här har sidan ändrat skepnad 🙂 Men knep o knåp med design är ju bara så roligt 🙂

    Kan tro att hundarna reagera haha tror nog en get skulle göra det oxå.. hihi

    Hoppas du haft en bra lördaglväll..
    /Annette

Kommentera

