Fiskars idrottsförening

Snart så vaknar naturen till liv! Något som borde vakna till liv hos mig är lusten att motionera..när kalaskulan bara växer. Jag och min sambo funderat på om man ska återuppliva FIF, Fiskars idrottsförening. För ett par år sen så rustade man upp den fina idrottsplanen i Fiskars men hände det något mera där sen? Kontakta mig så kan vi diskutera och om någon medlem i FIF finns vid liv hör av er!   s.svedberg@gmail.com

Ni som gillar idrott ska genast ta er till Fiskars Museum, basutställningen har uppdaterats gällande just idrottslivet i Fiskars.
De har söndags öppet! 13-16
ip_100m
Bilden är tagen 2005
2 responses

  1. Jo jag understöder trots att jag inte är nån sportfreak! Men föreningen har en fin historia. Många duktiga idrottare har tävlat i FIF:s namn genom tiderna och det är visst en veteranidrottare från Fiskars som ännu drar hem pokaler ute i världen!

Kommentera

