112

112 var numret som jag i går kväll för förstat gången i mitt liv var tvungen att använda. Någon hade lagt sin bil på taket i diket. Jag utgick från att jag var först på platsen och med darr på handen öppna jag bildörren med tonade rutor så jag hade ingen aning vad som..fy faen..men bilen var tom. Samtalet till SOS gick bra och 10 minuter senare kom polisen och meddelade mig att det var bra att jag ringde men föraren av bilen hade själv ringt och anmält olyckan?! Ursäkta mig men kunde inte föraren av bilen markerat något eller blivit kvar på platsen? Alkohol inblandat..
Så det blev inge biobesök i går..

Kommentera

