Diverse

Jag och Vilma var på en liten morgon tur väntade på att en golfare skulle försvinna över en kulle då det prasslar ordentligt i löven och stor huggorm uppenbarar sig och slingrar sig över den lilla skogsvägen mitt på vägen möter ormen en ännu större huggorm utan att ta notis. Det hade blivit en fin liten film till ”Mitt i naturen” om jag hade tänkt på att filma med mobilen..Senare på dagen så var en liten sparv in i köket och vände..mitt i naturen!
Annat då..nedräkningen har börjat ordentligt nu! Flytt dags igen då! Men nu tror jag att boendet på nya adressen blir längre än 2 år! Nedräkning Ja! Den 30 maj så flyttar vi in i Villa Haga! Fastigheten heter egentligen Tallkulla..men det låter så..bonnigt.
I dag så..vax on vax off!
p1030527
Jag om mina stalkers 😉

Kommentera

