Semestern fortsätter

Hej på er jag har semester! Har nu några minuter kämpat med ”hotelldöden” kollat vilka kanaler de har på TV här på Best Western ordnat internet uppkoppling spanat in minbaren testat toan 2 ggr..joo vi är i Kokkola-Karleby.
Vi var i går och cruisa runt i Finlands höga kusten- Korsholms skärgård där vi åkte över denna fantastiska bro!
replotbron3
OBS bilden är ”lånad” glömde kameran i stugan. By the way så tycker jag det är lite dåligt att inte ha egna bilder i sina bloggar…så tycker jag!
P1030589
Nu ska jag läsa vad det står om Karleby på wikipedia sen ut och turista med KAMERAN med!

5 responses

  1. har vi såna broar i detta landet;-)
    Men allllti hinner man int fixa o ladda opp egna bilder, o d känns ändå roligare me lite färg o fläng på bloggen ju….alltså ang d där me egna bilder.
    ha d bra!!

  2. Gör du d, ja ska hem o fladdra me barfotatår nu, i soooolen
    Turista e ja dåli på var ja än e tror ja. Vill helst bara fluffa omkring o känna mig lite som hemma 😀

Kommentera

