I går..i morgon..i dag

Igår var det Sveriges nationaldag. Att fira den i Stockholm är med på min ”1001 saker innan jag dör lista” det skulle vara häftigt att få se taptot live! När jag fyller 50 så ska jag också ha ett tapto innan jag går in för kvällen och tar mig en konjak!

Det blir även fin live musik med David Bowie och den unga svenska musikeliten som gäller då om 7 år! Så anteckna ner 2016 att då ska Stefan firas ordentligt inga billiga halv mesyrer! 🙂
Här väntas fysiska aktiviteter IGEN! Nu är det bara 4 lådor kvar att tömma + annat skrot som ska bort från lekstugan.
P1030720
Gräset måste klippas. Sen har vi några buskar som borde hitta en plats i vår fina trädgård. Igår fick jag koppla in vår KÄRA diskmaskin! Alltså det finns verkligen mindre bra diskmaskiner det ska ni veta! Sen ordnade sambo en otroligt bra sopsortering under diskbänken! 4 olika kärl och inget annat skit in trottat-ordning&reda!
P1030719
Joo i går grillade vi Fläskkarré som vi köpte från en sån där vagn utan för butiken. Är det skillnad på det man köper i charken/vagnen än det som ligger i kyldiskarna? Jag vill nog påstå att det är stor skillnad.
P1030711
Nu så ska jag uppsöka solen!

Kommentera

