Screw

Godmorgon! Visst är det skönt att vakna i egen säng och klockan är kvart över 8 och inse att man är ledig! Vi han skruva upp en hel del i går i Villavinkelkulla! Jag hitta en plats åt mitt fina badrumsskåp som inte varit uppe på någon vägg på flera år, hur nöjd som helst!
badrumsmöbel_2
Min badrumsserie som jag själv designat och snickrat ihop i Kramfors heter swedberg med dubbel W. Varför frågar alla om jag stavar Svedberg med dubbel W??
Annat då..joo! Ledstången från Clas Olsson blev bättre än vad jag trodde så även där är jag hur nöjd som helst
P1030764
Nu ska..å hå! 2 jätte fina katter ute på parkeringsplanen! Nä nu ut och såga upp lite ved till bastu kväll med körv grillning!

Kommentera

