Livet på Villavinkelkulla

Livet går vidare här på Villavinkelkulla och vi stortrivs! 🙂 I dag ska vi se efter lite möbler..ett soffbord bland annat…jag skulle kunna skriva en bok om alla mina soffbord jag haft och de sk kallade tillfälliga soffborden jag själv har snickrat ihop. Men nu hoppas jag att det jag kollat efter finns kvar på rean.20090605
Sen ska vi väl hoppas jag hämta ny bastuugn och gipsskivor så vi kan göra klart i pyssel/gäst rummet när andan faller på.
IMG_0001
Annat då..kräftor och snaps i morgon! I kväll kör vi på poolparty och kortspel! Jag är en medel måtta på kort spel men jag vet en som kunde spela eller kan..spela Tremansvist med 34 promille i blodet! I Tremansvist måste man var som Rainman hålla reda på all 52 kort vart de är inte bara på de 12 som du själv har på handen. Men hur var det man spelade? Hjärter,spader,spel och pass? Sen poäng räkningen då?

One response

Kommentera

