Tillgänglig

Jag har säkert svamlat om det förr detta att vi är tillgänliga med mobil telefonerna och vi kräver att få tag på den man vet bär en mobil. Kommer i håg när jag tillbringade några sommarlov när jag var liten i min mormors stuga så signalerade min moster från sitt hus 300 meter bort med kökshandduken på bro räcket när hon maten var klar eller om det var något annat!
20090820(014)
Det är ju tydligen en tidsfråga så har väl alla en GPS sändare på sig (i mobilen) så vi kan se vart alla i familjen håller till…

Kommentera

