Mitt slott..eh vårat slott!!

Nu vet jag lite hur kungen har det! Så många fina ställen och rum har vi att jag borde klona mig så jag hinner uppleva allt vi har! 🙂
20091103(002)
Interiör från sovrummet! Ett kryp in som är mellan hundarnas sovplatser som sällan eller aldrig utnyttjas…
20091103(001)
Mitt media kontrollrum!! Skrubben mellan pannrummet och matkällaren litet men perfekt att gömma undan alla ”plink” prylar och annat som är mindre snyggt men som har en funktion! Vad sägs! 😉

Kommentera

