Bokslut 2009_rev_b

Vad visste jag vid denna tid för 1 år sen.. joo från halv tid till heltids tjänst åt Raseborgs intern service det visste jag!

Jag visste inte att jag skulle bli husägare! 🙂

Annat som har hänt under det gångna året…jag har en feelis att många tycker det har varit ett skit år med många dystra besked som nu senast att Saab tydligen ska lägga ner..Ericsson fabriken i Gävle ska lägga ner…jag jobbade där i många år så jag lider med alla som är kvar där..
Sen är det är många som lämnat in kepsen..Mickael Jacksson för att nämna någon.. en arbetskollega..trist tråkigt som faen…ja just Ingo också..
Men för min del så tror jag inte att 2010 kommer att ge mig lika mycket som detta år..men man vet aldrig! Alltså jag har haft ett jätte bra år! 🙂
Annat som jag ältat om under det gångna året är ljudböcker! Favorit nummer 1 är ju John Ajvide Lindqvist egna inläsningar av hans böcker!
Annat som jag ältat länge om är en ny TV och nu kan intresseklubben notera att det är en 40 tums Sony! 🙂
Tom tog studenten i somras! Sen flytta han hit med sina gitarrer! 🙂
Ja just Vilma kom till oss också..nästa! 🙂 (2008)

En anna inneboende spjuver Niklas..bytte gymnasium…vad ska det bli av denna pöjk..chef på IKEA! 😉

Annat då.. min otroligt duktiga pappa som hör och häpna var på en… anställningsintervju snart 68 år!! Imponerade visst!! 🙂

Jahaja..nyheten att Skrut lämnat pappa fick jag just veta..de var ju mitt stora arv!? 🙂 Tydligen har Skrutt flyttat till en granne uppe i stugan i Kramfors för 1 halv år sen..så till sommaren tar väl hon ”fågelvägen upp till oss..*flax* *flax* 🙂

Har jag nu glömt något roligt/trevligt som hänt 2009 så påminn mig! 🙂

2 responses

  1. Ni har minnsann haft ett innehållsrikt år. Vi får hoppas det fortsätter på samma sätt in i 2010. Själv har jag haft ett stabilt och ett mycket bra år. Trivs mycket bra i Ingå, och väntar med intresse på vad 2010 skall föra med sig. Ialla fall borde jag bli färdig med gradun.

    Vi får hoppas Stefan på ett glatt år med gott sällskap och intressanta överaskningar 🙂

Kommentera

