Hemester

Någar dagar kvar på min hemester..har ett litet projekt med att kolla upp alla verktyg innan torsdag…annars så känns det som att livet är på topp nu när man har en 40 tums Sony!

Detta är en vy man aldrig kan få nog av!! OBS jag kommer nog älta ett tag till om min nya TV! 😉
Nu är det bara androidlur som käns som ett måste så är man med in lite i 2010-talet!

Annars då..haft oflyt 2 gånger nu med att ladda ner ljudböcker först Dan Browns Förlorade symbolen..och sen Häxan från Portobello av Paulo Coelho…inga böcker för mig..bara massa babbel..som mina blogningar typ! 😉 Jag vill ha böcker som man kan referera till och lite konstigheter som bryter mot verkliga livet..kom med ett boktips!

Kommentera

