5S

Jag har nu haft den dyraste mobilen på marknaden just nu i min ägo några dagar en iPhone 5s!

Eftersom jag är ägare till en iPad 2 och en Apple TV 2 så var valet enkelt att även ha en lur från Apple! Varför? Jo för att det är så enkelt att hantera dessa enheter och att grejerna är i mina ögon snygga och verkligen leker med varandra! Jag gillar varken spelet monopol eller att en tillverkare får monopol på nått..men det är bara att kapitulera ta av kepsen och buga..HERREGUD VILKET MONSTER till mobiltelefon!

Ett exempel hur bra 5S är  kameran i mobilen! Jag  kämpade verkligen med att ta bilder med Nokia N9 i mörka utrymmen och där så gav iPhonen grymma resultat direkt utan att fippla med inställningar! För mig är kameran ett verktyg också inte bara för att ta selfies! 🙂
IMG_0086[1]
Sen gällande app utbudet så är det fett bra  till  iPhone..jag kan ha fel där?! Sen verkar apparn va stabila! Jag har aldrig morrat när jag använt iPadden i snart 2 år att apparna kraschar!
Jag hitta en app som från tal översätter till både ljud och text som fick 2 funktioner för min del att lära mig finska och som inköpslista!
unnamed
Gällande kringutrustning så finns det att välja på inte lika mycket som till iPhone 4 men det kommer! Jag gillar verkligen plånboks skalet vilket innebär för min del att jag aldrig kommer att glömma plånkan!! De gångerna jag har lämnat mitt hem utan mobilen kan jag räkna på en hand och hur många gånger har jag glömt plånboken..många gånger..suck..
1069817_10152118647477171_1960497547_n
Nått negativt då..priset..men jag tro att och hoppas att luren kommer att hålla i många år! 😉
3 responses

Kommentera

